گسترش فعالیت ورم هول در حوزه کریپتو؛ کازماس یازدهمین همکار این پل ارتباطی شد

خانهاخبارگسترش فعالیت ورم...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: ورم هول (Wormhole)، پل ارتباطی میان زنجیره ای توسعه یافته توسط جامپ کریپتو اکنون اکوسیستم کازماس را نیز در بر گرفته تا این شبکه به یازدهمین بلاک چینی تبدیل شود که ورم هول با آن همکاری می‌کند. ورم هول با اینجکتیو، یک بلاک چین سازگار با اتریوم همکار شده است تا بدین ترتیب با کازماس ارتباط برقرار کند.

اریک چن، مدیرعامل اینجکتیو لبز در بیانیه ای گفت:

«با حضور ورم هول در فضای کریپتو به عنوان یک نیروی قدرتمند، همکاری شبکه اینجکتیو با این پل ارتباطی و پشتیبانی از برنامه های غیر متمرکز تازه در بلاک چین منجر به پیشرفت هر چه بیشتر شبکه و حوزه کریپتو خواهد شد.»

- Advertisement -

در حالی که شبکه های لایه 1 در حال رقابت با یکدیگر برای رسیدن به ارزش کل قفل شده و کاربران بیشتری هستند، سرمایه گذاران و توسعه دهندگان بیشتری تمرکز خود را روی راهکارهای سازگاری و همگام سازی گذاشته‌اند. شبکه های مطرح لایه 1 مانند اتریوم، سولانا و آوالانچ نمی‌توانند به آسانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بدان معنا که دارایی های هولد شده در یک شبکه را نمی‌توان به راحتی به شبکه دیگری منتقل کرد.

مطلب مفید: تحلیل فاندامنتال (fundamental analysis) در کریپتو چیست؟

زمانی که توکن ها از طریق درگاه پل ارتباطی ورم هول منتقل می‌شوند، توکن اصلی در یک قرارداد هوشمند قفل می‌شود و یک نسخه رپد از آن توکن در بلاک چین هدف مینت می‌شود. پس از آن کاربران می‌توانند این توکن های رپد شده را در معاملات با توکن های بومی زنجیره هدف و همچنین برای دیفای استفاده کنند.

یکی شدن با ورم هول به اینجکتیو اجازه می‌دهد تا تبدیل به درگاه اصلی برای انتقال دارایی های بومی شبکه های لایه 1 و ورود آنها به کازماس شود. اوایل این ماه ورم هول اعلام کرد که با شبکه الگوراند نیز همکاری کرده است و رئیس بنیاد این پل ارتباطی گفت که مهم ترین دلیل همکاری با الگوراند، ارزش کل قفل شده در این شبکه است که رتبه نهم را در میان تمامی زنجیره ها به خود اختصاص داده است. همچنین بنابر داده ها ارزش کل قفل شده ورم هول به 670 میلیون دلار می‌رسد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان