سوشی سواپ به فعالیت دو پلتفرم کاشی و میزو پایان خواهد داد

خانهاخبارسوشی سواپ به...

آنچه می‌خوانید...

متیو لیلی، مدیر ارشد فناوری سوشی سواپ از تصمیم این صرافی غیرمتمرکز برای خاتمه فعالیت پلتفرم وام‌دهی کاشی (Kashi) و لانچ پد توکن میزو (MISO) خبر داد.

به گزارش د بلاک، لیلی طراحی ضعیف و کمبود منابع را دلیل اصلی این تصمیم عنوان کرد. وی در این رابطه در توییتی نوشت:

ما تصمیم گرفتیم به فعالیت پلتفرم وام‌دهی کاشی و همچنین لانچ پد میزو را بنا به دلایل متعددی پایان دهیم. کاشی نقص طراحی داشت، فعالیت آن ضررده بود و منابع کافی به آن اختصاص نیافته بود.

- Advertisement -

لیلی خاطرنشان کرد فعالیت این پلتفرم در سه ماهه نخست سال 2023 متوقف شده و پس از آن، تمرکز اصلی، بر روی خود صرافی سوشی سواپ گذاشته خواهد شد. این صرافی در زمان نگارش این مطلب، ارزش قفل شده‌ای بالغ بر 390 میلیون دلار دارد.

توسعه‌دهندگان سوشی سواپ در ماه مارس سال 2021، پلتفرم کاشی را به عنوان راهکاری برای وام‌گرفتن دارایی‌های دیجیتال در اکوسیستم دیفای و همچنین میزو را برای تامین سرمایه جمعی پروژه‌ها راه‌اندازی کرد. با این حال، از آن زمان، این پلتفرم‌ها در جذب کاربران موفق نبوده و عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

تعطیلی پلتفرم کاشی و میزو به دنبال تصمیم بازسازی دوباره صرافی سوشی سواپ انجام می‌شود. به گفته جرد گری، مدیرعامل این صرافی، منابع موجود تنها بقای 1.5 ساله این صرافی را تضمین می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان