پروژه بلاکچینی الراند نام خود را به MultiversX تغییر داد

خانهاخبارپروژه بلاکچینی الراند...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان پروژه بلاکچینی الراند اعلام کردند نام این پروژه را برای تمرکز بیشتر بر متاورس و جهان دیجیتالی، به مولتیورس‌اکس (MultiversX) تغییر داده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، پروژه بلاکچینی MultiversX که پیش‌تر با نام الراند شناخته می‌شد، با معرفی سه محصول جدید قصد دارد در فضای متاورس فعالیت کند. xFabric، xPortal و xWorlds سه ابزار جدیدی هستند که این شرکت با هدف کمک به توسعه‌دهندگان و کاربران علاقه‌مند به فضای متاورس به بازار عرضه کرده است.

- Advertisement -

این ابزارها شامل یک پورتال متاورسی، ابزار نگهداری از دارایی‌های دیجیتال و یک ماژول بلاکچینی برای توسعه‌دهندگان است.

تغییر نام پروژه الراند برای تمرکز بیشتر بر متاورس

تغییر نام پروژه بلاکچینی الراند به MultiversX
تغییر نام پروژه بلاکچینی الراند به MultiversX

بنیامین مینکو، مدیرعامل شرکت الراند در گفتگویی خاطرنشان کرد تغییر نام این پروژه هم به نفع دنیای واقعی و هم به نفع دنیای دیجیتال خواهد بود.

وی در این رابطه گفت:

ما اکنون در موقعیتی هستیم که می‌توانیم مسیری بزرگ‌تر به سمت رشد، پذیرش و کاربردی بودن، برای دنیای واقعی و متاورس را فراهم کنیم.

پروژه MultiversX قصد دارد به توسعه جامعه و زیرساختی که پیش از این بلاکچین الراند ایجاد کرده بود ادامه دهد. مینکو در این گفتگو خاطرنشان کرد جامعه الراند همیشه از پیشرفت‌های جدید حمایت کرده است.

وی افزود:

برای خلق یک شاهکار، باید به جهان، متفاوت نگاه کرد و حرکات جسورانه‌ای انجام داد. جامعه الراند همیشه از زمانی که ما گام‌های بزرگی رو به جلو برداشتیم قدردانی کرده است.

تغییر نام الراند در حالی صورت می‌گیرد که اوایل سال جاری، موسسه ملی تحقیق و توسعه انفورماتیک بخارست در کشور رومانی اعلام کرد از این بلاکچین برای توسعه سیستم دامنه غیرمتمرکز و یک بازار برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده خواهد کرد.

تغییر زمینه فعالیت پروژه الراند به سمت متاورس در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از برندها، شبکه‌ها و حتی افراد مشهور در حال تمرکز بر جهان دیجیتالی هستند.

علیرغم گزارش‌های اخیر در رابطه با کاهش تعامل شرکت‌ها با متاورس، شرکت‌های بزرگ همچنان به این سمت حرکت می‌کنند. اخیرا، شرکت متا (فیسبوک سابق) و مایکروسافت از ورود محصولات مختلف Office 365 به متاورس خبر دادند و یک شرکت مالیاتی نروژی نیز برای دسترسی به نسل‌های جوان، دفتری در پروژه متاورسی دیسنترالند افتتاح کرد.

بر اساس گزارش سه ماهه سوم سال 2022 پلتفرم DappRadar، بازی‌های بلاکچینی و پروژه‌های متاورسی در مجموع از ماه جولای تا سپتامبر، 1.3 میلیارد دلار از وجوه سرمایه‌گذاران جسور را به خود اختصاص داده‌اند و پروژه‌های زیربنایی متاورس بیش از 36% از این رقم را تشکیل می‌دهند.

توسعه‌دهندگان در سرتاسر فضای وب 3.0 نیز در ماه‌های اخیر به منظور ساخت محیط‌های دیجیتالی بهتر، به دنبال عرضه فناوری‌های جدید در بازی‌های متاورسی خود هستند.

نظر شما در رابطه با تغییر نام پروژه بلاکچینی الراند به MultiversX چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان