پلتفرم بلاک فای رسما برای ورشکستگی فصل 11 اقدام کرد

خانهاخبارپلتفرم بلاک فای...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال بلاک فای (BlockFi) روز گذشته در بیانیه‌ای از اقدام برای ورشکستگی تحت فصل 11 خبر داد. بر اساس این بیانیه، بلاک فای به بیش از 100 هزار سرمایه‌گذار مختلف بدهکار است.

اعلام ورشکستگی پلتفرم بلاک فای

به گزارش د بلاک، شرکت انکورا تراست کامپنی (Ankura Trust Company LLC) با 729 میلیون دلار، بزرگترین طلبکار پلتفرم بلاک فای است. پس از انکورا، نام شعبه آمریکایی صرافی FTX و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به ترتیب با 275 و 30 میلیون دلار مطالبات به چشم می‌خورد.

- Advertisement -

ظاهرا بدهی بلاک فای به شعبه آمریکایی صرافی FTX به اوایل سال جاری برمی‌گردد و بدهی به کمیسیون بورس نیز به تحقیقات این سازمان از این پلتفرم وام‌دهی و توافق دوطرفه برای پرداخت جریمه مرتبط است.

بر اساس بیانیه منتشرشده، بلاک فای در حال حاضر 256.9 میلیون دلار پول نقد دارد و انتظار می‌رود این رقم بتواند برای پشتیبانی از برخی عملیات‌های خاص در دوره بازسازی شرکت، نقدینگی لازم را فراهم نماید.

مارک رنزی از گروه تحقیقاتی برکلی در رابطه با ورشکستگی پلتفرم BlockFi اظهار داشت:

با ورشکستگی صرافی FTX، تیم مدیریت بلاک فای بلافاصله تصمیم گرفت برای محافظت از شرکت و مشتریان اقدام کند. بلاک فای از ابتدا برای شکل‌دادن به صنعت رمزارزها و پیشرفت این حوزه فعالیت کرده است و مشتاقانه منتظر فرآیندی شفاف است تا بهترین نتیجه برای همه مشتریان و سایر ذی‌نفعان به ارمغان آید.

ورشکستگی فصل 11 بلاک فای در حالی رقم می‌خورد که این پلتفرم وام‌دهی اوایل ماه جاری برداشت‌ها را متوقف کرده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان