تعداد آدرس‌های اتریوم به مرز ۱۰۰ میلیون رسید

خانهاخبارتعداد آدرس‌های اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

قیمت اتریوم در هفته‌های اخیر با رشد بسیار خوبی همراه بوده اما این تنها اتفاق مثبت برای شبکه اتریوم نبوده و در همین حین، تعداد آدرس‌های ETH نیز به مرز 100 میلیون رسیده است. با ورود به هفته‌های پایانی ماه ژانویه، سرمایه ورودی به ارزهای دیجیتال بیشتر شده و رشد قیمت‌ها را شاهد بوده‌ایم. بسیاری معتقدند که داده‌های مثبت اقتصاد کلان دلیل این رالی صعودی بوده است.

به نقل از کریپتوپوتیتو، شاخص نزدک و S&P 500 همراه با بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی خود را در ماه ژانویه ادامه داده‌اند. افزایش همبستگی میان کریپتو و بازار سهام نشان دهنده بالغ شدن و پذیرش هرچه بیشتر این حوزه است. در رابطه با دومین ارز برتر بازار باید اشاره داشت که قیمت اتریوم تنها سیگنال صعودی برای این ارز و شبکه نیست و میزان فعالیت و استفاده از اتریوم نیز به اوج‌های جدیدی رسیده است.

- Advertisement -

دستاورد بزرگ اتریوم

تعداد آدرس‌هایی که حداقل مقادیر اندکی ETH در اختیار دارند همواره در حال رشد است و به اوج 92.5 میلیونی رسیده است. در کنار آن تعداد آدرس‌های فعال نیز رشد خوبی داشته و فعالیت در شبکه اتریوم با روند صعودی قابل‌توجهی همراه بوده است. آدرس‌های فعال معیاری برای تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی هستند که به‌عنوان دریافت کننده یا ارسال کننده در نظر گرفته می‌شوند. گفتنی است که تنها آدرس‌های تکمیل کننده یک تراکنش توسط این معیار محاسبه می‌شوند.

مطلب مفید: فی پروتکل (Fei protocol) چیست؟ آشنایی با توکن فی‌ (FEI)

کاربران اتریوم تنها نگه دارنده این ارز نیستند و از آن برای اجرای برنامه در شبکه استفاده می‌کنند. در حالی که زمستان کریپتو صرافی‌های زیادی را از بین برد اما مانع افزایش تقاضا برای آدرس‌های جدید و تراکنش‌ها در شبکه نشده است. با وجود اتفاقات اخیر و رسوایی‌های پیش آمده درباره برخی از استارتاپ‌ها و پلتفرم‌ها، تصویر واقعی و پیشرفت حوزه کریپتو خدشه‌دار نشده است.

تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد اتریوم می‌تواند نشانه خوبی برای پذیرش کلی حوزه کریپتو و این شبکه باشد. تریدرهای روزانه تنها قیمت ETH را بالا و پایین نمی‌کنند و در حقیقت مردم در حال پذیرش و استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز مالی در بستر اتریوم هستند و از این توکن برای پرداخت کارمزدهای خود استفاده می‌کنند.

در این رابطه دیوید گورا یکی از کارشناسان بازار اشاره داشت که پیامدهای ناشی از سقوط فاجعه‌بار صرافی FTX و زمستان کریپتو که ماه‌ها به طول انجامیده در حال گسترش است اما با این وجود هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن در میان کاربران وجود ندارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان