تایید طرح پیشنهادی BIP-21؛ بیت دائو و منتل ادغام می‌شوند

خانهاخبارتایید طرح پیشنهادی...

آنچه می‌خوانید...

طرح حاکمیتی برای تغییر برند بیت دائو به منتل (Mantle) و توکن BIT به MANTLE روز گذشته مورد تأیید اعضای جامعه قرار گرفت و به‌زودی شاهد تغییرات این اکوسیستم و ادغام بیت دائو و منتل خواهیم بود. گفتنی است که هدف از این اقدامات، بهینه‌سازی توکن در پی راه‌اندازی شبکه لایه 2 منتل است.

ادغام بیت دائو و منتل

به نقل از کوین تلگراف، طرح حاکمیتی و رأی‌گیری برای تغییر برند بیت دائو در 12 مه مطرح شد. اکنون این طرح با استقبال قابل‌توجه جامعه همراه شده و 235 میلیون توکن BIT به آن رأی مثبت داده‌اند. این در حالی است که رأی‌های منفی تنها 988 عدد بوده است. بدین ترتیب به‌زودی شاهد تغییر برند و نام توکن بیت دائو به منتل خواهیم بود.

- Advertisement -

در همین راستا، یک پست وبلاگی منتل اشاره داشت که در پی این ادغام شدن دو برند، بسیاری از مردم انتظار دارند که شاهد یک توکن جدید باشیم. آن‌ها این موضوع را درک نکرده‌اند که کاربرد BIT همواره در حال افزایش بوده است. به همین دلیل در پی تغییرات صورت گرفته تنها شاهد ادغام و یکی شدن دو اکوسیستم خواهیم بود و توکن منتل در تمام اکوسیستم کارکردها و کاربردهای BIT را ادامه خواهد داد.

توییت بیت دائو

مطلب مفید: استاندارد BRC-20 بیت کوین چیست؟

در حالی که تاریخ دقیقی برای این ادغام و تغییر برند اعلام نشده است، پست وبلاگی منتل اشاره داشت که این اتفاق پیش از راه‌اندازی شبکه لایه 2 صورت خواهد گرفت تا هولدرها نیازی به پرداخت کارمزدهای لازم برای تغییر توکن نداشته باشند.

بر اساس داده‌ها، این تغییرات هیچ تاثیری بر حاکمیت اکوسیستم نخواهد داشت. در بیانیه طرح BIP-21 که مورد تأیید جامعه قرار گرفت نیز آمده است که تغییرات تنها با هدف ادغام دو شبکه و تغییر برند خواهد بود. در این طرح اشاره شده است که هدف اصلی یکپارچه کردن برند و بهینه‌سازی اکوسیستم بیت دائو پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی است.

گفتنی است که بیت دائو در سال 2021 شکل گرفت و در آن زمان موفق شد نزدیک به 230 میلیون دلار سرمایه را نیز جمع‌آوری کند. بر اساس داده‌های پست وبلاگی منتل، ادغام بیت دائو و منتل، تاثیری بر سرعت راه‌اندازی و استقرار شبکه لایه 2 نخواهد داشت و کاربران نباید نگران این موضوع باشند. قابل‌توجه است که در حال حاضر، انتظار می‌رود این شبکه لایه 2 در هفته‌های آتی رخ دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان