اکوسیستم ترون با هکو چین ادغام خواهد شد

خانهاخباراکوسیستم ترون با...

آنچه می‌خوانید...

پس از آنکه جاستین سان، بنیانگذار ترون روز گذشته سرمایه‌گذاری‌های خود در توکن هیوبی (HT) را فاش کرد، در اعلامیه دیگری از تصمیم خود برای ادغام اکوسیستم‌های ترون و هکو چین (Heco Chain) خبر داد. به گزارش کوین گیپ، بنیانگذار شبکه بلاک چینی ترون به تازگی اشاره داشته که اکوسیستم ترون و بیت تورنت از این پس با توسعه دهندگان شبکه هکو چین همکاری خواهند کرد.

روز جمعه، سان در بیانیه‌ای اعلام کرد که صاحب ده‌ها میلیون توکن هیوبی است. باید توجه داشت که جامعه ترون در حال حاضر واکنش بسیار مثبتی نسبت به ادغام و همکاری با هکو داشته است. همچنین در تنها یک ساعت پس از اعلام خبر، قیمت توکن TRX با رشد 4 درصدی همراه شد.

- Advertisement -

هکو چین (Heco Chain) چیست؟

هکو چین یا هکو یک زنجیره عمومی غیرمتمرکز با راندمان بسیار بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی است که هدفش کمک به تکامل توسعه دهندگان است. این شبکه با قراردادهای هوشمند سازگار است و از تراکنش‌های با کارایی بالا پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که توکن درونی و بومی شبکه توکن هیوبی است، ادغام ترون با هکو اتفاقی دور از ذهن نیست. گفتنی است که پس از اعلامیه سان مبنی بر نگه داری میلیون ها توکن هیوبی، قیمت این ارز با رشد خوبی همراه شد.

مطلب مفید: مون‌ریور (Moonriver) چیست؟

ادغام این دو شبکه نتیجه تلاش بلند مدت توسعه دهندگان و به عنوان بخشی از تلاش آنها برای اتصال زنجیره های بلاک چینی مختلف به یکدیگر است. در زمان راه اندازی شبکه آزمایشی بیت تورنت در سال گذشته، تیم توسعه آن اعلام کرد که قصد پشتیبانی از هکو را نیز دارد. در این زمینه، سان گفت که اکوسیستم به جمع آوری سرمایه خواهد پرداخت تا توسعه دهندگان هکو را برای ساخت برنامه ها در شبکه های ترون و بیت تورنت گرد هم آورد.

برنامه احیای صرافی

جاستین سان به تازگی به عنوان یکی از اعضای کمیته مشاوران صرافی هیوبی منصوب شده است. همزمان با منصوب شدن به این مقام جدید، وی اعلام کرد که برای احیا صرافی در حوزه‌هایی مانند به روزرسانی برند، همکاری تجاری و توانمندسازی شرکت برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، قیمت توکن هیوبی در محدوده 7.7 دلاری قرار دارد و در شبانه روز گذشته با رشد 6.8 درصدی همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان