استخرهای استیک ADA آماده به روزرسانی واسیل شوند

خانهاخباراستخرهای استیک ADA...

آنچه می‌خوانید...

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، از اپراتورهای استخر‌های استیک می‌خواهد خود را برای ارتقای واسیل (vasil) آماده کنند.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در یک توییت جدید از اپراتورهای استخر‌های استیک خواست نودهای خود را به نسخه 1.35.3 ارتقا دهند تا برای دوره واسیل پیش رو آماده شوند. در اوایل این هفته، انتشار جدیدترین نسخه اعلام و گفته شد که در آن برخی از مهم‌ترین اشکالات نسخه‌های قبلی برطرف و همچنین رابط خط فرمان (command-line interface) بهبود پیدا کرده است. نسخه 1.35.3 قابلیت‌های کاملی را برای دوران واسیل (vasil) در اختیار می‌گذارد و به همین دلیل است که اپراتورهای استخرهای استیک باید پیش از شروع به کار این به‌روزرسانی جدید، خود را برایش آماده کنند.

- Advertisement -

The Input Output همچنین در اوایل این هفته از راه‌اندازی دو شبکه آزمایشی جدید خبر داد. یکی از آن‌ها یک شبکه آزمایشی پیش‌تولید است؛ یعنی یک زنجیره جدید در دوره آلونزو فعلی که از سپتامبر گذشته آغاز شد. توسعه‌دهندگان از این زنجیره برای آزمایش اجزای موجود در دوره فعلی، پیش از ارتقای شبکه اصلی آتی استفاده می‌کنند. یک شبکه آزمایشی پیش‌نمایشی هم وجود دارد که زنجیره‌ای جدید است و از آن برای تست قابلیت های آتی استفاده می‌شود.

آن‌طور که U.Today گزارش کرده است، Input Output همچنین Cardano Rosetta 1.8.0 را منتشر کرد؛ مجموعه‌ای از ابزارها برای ادغام با بلاک‌چین محبوب اثبات سهام.

در هفته گذشته، Input Output تاکید کرد که 75 درصد از بلوک‌های اصلی شبکه باید توسط نامزدهای نود نهایی ایجاد شوند تا راه‌اندازی هاردفورک واسیل اجرایی شود. این ارتقا در ابتدا قرار بود در ماه ژوئن انجام شود. حتی قیمت ADA در آستانه این رویداد افزایش پیدا کرد، اما عرضه واسیل به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد.

در اواخر جولای هم کوین هاموند، مدیر فنی Input Output اعلام کرد که ارتقا دوباره با تعویق روبه‌رو خواهد بود.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان