ایلان ماسک: احتمال ورشکستگی توییتر در رکود اقتصادی پیش رو وجود دارد

خانهاخبارایلان ماسک: احتمال...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر روز چهارشنبه در گفتگویی با کارمندان این شبکه اجتماعی، تصویر اقتصادی پیش‌روی این شرکت را وخیم توصیف کرد و نسبت به ورشکستگی احتمالی توییتر هشدار داد. به گفته ماسک، توییتر ممکن است بدون درآمد قابل توجه در بخش اشتراک‌های خود، از رکود اقتصادی آتی جان سالم به در نبرد.

به گزارش بیت کوین نیوز، ماسک دو هفته پیش توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد و روز چهارشنبه ایمیلی به تمام کارمندان این شرکت ارسال و به آنها نسبت به وضعیت مالی وخیم این شبکه اجتماعی هشدار داد. ثروتمندترین فرد جهان در بخشی از این ایمیل خاطرنشان کرد هیچ راهی برای پنهان کردن محتویات این پیام وجود ندارد.

- Advertisement -

وی خطاب به کارمندان توییتر نوشت:

«صادقانه بگویم، تصویر اقتصادی پیش رو وخیم است.»

به گفته ماسک، این واقعیت که توییتر به شدت به تبلیغات وابسته است اوضاع را در وضعیت اقتصادی پیش رو مبرم می‌کند. به گفته ماسک، 70% از تبلیغات توییتر را برندهای خاص تشکیل می‌دهند که آسیب‌پذیری احتمالی را دوچندان می‌کند.

وی افزود:

«به همین دلیل است که اولویت ما در ده روز گذشته، توسعه و راه‌اندازی سرویس اشتراک برای اکانت‌های دارای تیک آبی بوده است … بدون درآمد قابل توجه از بخش اشتراک‌ها، این احتمال وجود دارد که توییتر از رکود اقتصادی آتی جان سالم به در نبرد. نیاز داریم حدود نیمی از درآمد ما را این اشتراک‌ها تشکیل دهند.»

مطلب مفید: بازارهای مالی در سال 2023 با چالش‌های زیادی مواجه خواهند شد؛ بررسی دلایل احتمالی

با این حال، ماسک خاطرنشان کرد با توجه به اینکه توییتر به میزان قابل توجهی به تبلیغات متکی است، تلاش می‌کند تا از اینکه این شبکه اجتماعی همچنان برای تبلیغ‌کنندگان جذاب است اطمینان حاصل شود. وی در این رابطه گفت:
راه پیش‌رو سخت است و برای موفقیت نیاز به کار زیاد دارد.

مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در این ایمیل خاطرنشان کرد سیاست توییتر تغییر خواهد کرد و دورکاری دیگر در این شرکت جایی نخواهد داشت. به همین خاطر، از روز پنجشنبه تمامی افرادی که در این شرکت کار می‌کنند باید حداقل 40 ساعت در هفته در دفتر حضور داشته باشند، مگر اینکه از نظر فیزیکی قادر به سفر نباشند یا تعهدات شخصی مهمی داشته باشند.

علاوه بر این، ماسک روز چهارشنبه جلسه اضطراری همه‌جانبه‌ای با کارمندان توییتر برگزار کرد و خاطرنشان کرد و از ورشکستگی احتمالی خبر داد.

پس از این جلسه، دو تن از مدیران توییتر با نام‌های رابین ویلر و یوئل راث این شرکت را ترک کردند. هفته گذشته نیز ماسک حدود 50% از کارمندان توییتر را اخراج کرد و مدعی شد این شرکت روزانه بیش از 4 میلیون دلار ضرر می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان