بررسی و آموزش کامل معاملات اسپات MoonXBT

خانهآموزش هابررسی و آموزش...

آنچه می‌خوانید...

حوزه ترید ارزهای دیجیتال راه درازی را تا به امروز طی کرده است، امروزه کاربران می‌توانند صرافی‌های بسیاری را به همراه ابزارهای معاملاتی متنوع پیدا کنند. در این میان، صرافی MoonXBT پلتفرم خلاقانه سوشال تریدینگ (Social trading)، تمرکز خود را روی معاملات مشتقات، به خصوص معاملات فیوچرز (Futures) گذاشته است. اما اکنون، پس از گذشت چند سال از زمان تأسیس، این صرافی قصد دارد در ماه می امسال معاملات اسپات MoonXBT را راه‌اندازی کند.

کپی تریدینگ (Copy trading)، قابلیت اصلی این صرافی که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های تریدرهای حرفه‌ای را دنبال کنند نیز در معاملات فیوچرز آن فعال شده است. به نظر می‌رسد که MoonXBT بیشتر طرفدار معاملات مشتقات با اهرم بالا است.

- Advertisement -

جورج لی (George Lee)، مدیر اجرایی MoonXBT، می‌گوید: «MoonXBT قطعاً شاهد افزایش تقاضا از سوی بازارهای جدید است، نه فقط از منظر بازارهای جهانی، بلکه به دلیل ظهور پروژه‌های جدید در این اکوسیستم». به گفته جورج، نیاز به معاملات اسپات نه تنها از سوی معامله‌گران حرفه‌ای، بلکه کاربران تازه‌کار در بازارهای نوظهور نیز حس می‌شود. در این مطلب از فکت‌کوینز، پس از بررسی خدمات این صرافی، معاملات اسپات ارائه‌شده در MoonXBT را نیز معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

معاملات اسپات صرافی MoonXBT چیست و چه تفاوتی با معاملات مشتقات دارد؟

قبل از ادامه بحث، مهم است که تفاوت‌های بین معاملات اسپات و معاملات مشتقه را از ابعاد مختلف بررسی کنیم.

اول از همه، همانطور که قبلاً ذکر شد، معاملات اسپات و معاملات مشتقه از نظر سوژه معاملاتی متفاوت هستند. در معاملات اسپات، سرمایه‌گذاران در حال خریدوفروش سوژه‌های واقعی هستند. در حالی که در معاملات مشتقات، سرمایه‌گذاران قراردادهایی را خرید می‌کنند که مشخص می‌کند یک ارز را باید با یک قیمت تعیین‌شده در زمان معینی در آینده معامله کنند.

بیشتر بخوانید: معاملات مشتقات چیست؟ بررسی مفهوم Derivatives

به‌طور نسبی، اینکه چه مقدار سرمایه برای معامله مورد‌نیاز است و چه مقدار سود می‌توان به دست آورد، در معاملات اسپات و مشتقات متفاوت است. در معاملات اسپات، سرمایه‌گذاران باید معادل سوژه معاملاتی خود سرمایه داشته باشند و سودی که می‌توانند به دست آورند بر اساس میزان سرمایه‌ای که سرمایه‌گذاری کرده‌اند و همچنین تغییر قیمت سوژه معاملاتی است. اما در معاملات مشتقه، سرمایه‌گذاران فقط باید مقداری وثیقه (مارجین) را واریز کنند و سودی که می‌توانند به دست آورند ربط چندانی به وثیقه آنها ندارد. سود معاملات مشتقه با پیش‌بینی قیمت و میزان استفاده از اهرم (Leverage) تعیین می‌شود. به عبارت ساده‌تر، معاملات مشتقه این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که با پول کم سودهای بزرگی کسب کنند.

صرافی مون ایکس بی تی

سود بالا با ریسک‌های بالایی نیز همراه است. در مقایسه با معاملات اسپات، نوسانات قیمت متناسب با اهرم یا لوریج (Leverage) افزایش پیدا می‌کند. به این معنا که تریدرهای مشتقات تغییرات شدیدتری را در سود و زیان نسبت به معامله گران اسپات تجربه می‌کنند. همچنین، ممکن است سرمایه‌گذاران مشتقه به دلیل نوسانات قیمت، تمام وثیقه یا مارجین خود را از دست بدهند، اما بعید است که موقعیت سرمایه گذاران اسپات تا زمانی که صبر و حوصله برای بازگشت قیمت داشته باشند، صفر شود.

مشاهده می‌شود که معاملات اسپات ممکن است برای معامله‌گران تازه‌کار با دانش معاملاتی کمتر مناسب‌تر باشد. از سوی دیگر، معاملات مشتقه نیازمند دانش معاملاتی بیشتر و توانایی مدیریت ریسک است.

بیشتر بخوانید: تفاوت معاملات مارجین (Margin) و فیوچرز (Futures) در چیست؟

محصولات معاملاتی جدید صرافی مون‌ایکس‌بی‌تی

صرافی MoonXBT با یک تیم بین‌المللی و بازار گسترده، از کاربران جدید از نقاط مختلف جهان میزبانی می‌کند، ازجمله ویتنام، اندونزی، مالزی، ترکیه، روسیه، آمریکای لاتین و غیره. MoonXBT حتی تبدیل به سومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در ویتنام شده است. علاوه بر این، شفافیت، نقدینگی بالا و ویژگی‌های سوشال تریدینگ MoonXBT کاربران بسیاری را جذب این پلتفرم کرده است.

صرافی مون‌ایکس‌بی‌تی (MoonXBT)

برای پاسخگویی بهتر به تقاضای کاربران جدید در بازارهای در حال گسترش، معاملات اسپات MoonXBT به عنوان مکمل معاملات مشتقه راه‌اندازی شده است. حتی برای کاربرانی که علاقه بیشتری به معاملات مشتقه دارند، به ویژه آنهایی که به تازگی شروع به ترید رمز ارزها کرده‌اند، بهتر است ابتدا معاملات اسپات را فرا بگیرند تا بتوانند قبل از غرق شدن در بازار ارزهای دیجیتال، درک بهتری از آن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: استراتژی آربیتراژ (Arbitrage)؛ بهترین روش سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در سال۲۰۲۳

امکانات بیشتر صرافی مون‌ایکس بی‌تی

MoonXBT با رشد پایگاه کاربری و ارتباطات خود، قصد دارد پروژه‌های جدید گیم‌فای (gamefi) و دائو (DAO) را در سه ماهه آینده راه‌اندازی کند. بسیار محتمل است که این محصولات جدید با گیم‌فای، دیفای، سوشال‌فای (Socialfi) و کامیونیتی متنوع این صرافی به منظور شکل‌گیری توکنومیکس ادغام شوند.

مزایای معاملات اسپات صرافی MoonXBT

معاملات اسپات MoonXBT چندین مزیت خواهد داشت. اول از همه، MoonXBT خدمات معاملاتی شفاف و ایمن را ارائه می‌دهد. این شرکت در خدمات معاملاتی مشتقات خود اعتبار کسب کرده است و خدمات با کیفیت خود را به معاملات اسپات گسترش خواهد داد.

مهم‌تر از آن، این پلتفرم نقدینگی فراوانی را برای معاملات ارائه می‌دهد. سفارشات روی پلتفرم را می‌توان در میلی ثانیه پر کرد تا از لغزش قیمت جلوگیری شود، امری که در معاملات اسپات نیز مهم است.

MoonXBT یک رابط کاربری بسیار ساده و روان ارائه می‌دهد که خرید ارزهای دیجیتال را آسان می‌کند و یک کامیونیتی فعال با امکاناتی مانند انجمن‌ها و مسابقات تریدینگ ایجاد کرده است که معامله گران اسپات MoonXBT نیز می‌توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

معاملات اسپات MoonXBT اکنون از استیبل کوین‌های USDT، USDC و رمزارزهای زیر پشتیبانی می‌کند: BTC، ETH، DOGE، SHIB، BNB، SOL، MATIC، LUNA، AVAX. نظر شما در مورد اسپات MoonXBT چیست؟ آیا قابلیت‌های مذکور آن برای جذب کاربران از سراسر دنیا کافیست؟

بیشتر بخوانید: امور مالی غیرمتمرکز متمرکزشده یا CeDefi چیست؟

آموزش معاملات اسپات MoonXBT

مرحله 1: در صفحه اصلی، Spot را انتخاب کنید.

آموزش اسپات MoonXBT

مرحله 2: نوع ارز دیجیتال یا توکن موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس سفارش خرید (Buy) یا فروش (Sell) را انتخاب کنید. نوع سفارش را انتخاب کنید، بین گزینه‌های Limit/Market/Advanced Limit امکان انتخاب دارید. مقدار (quantity)، قیمت (price)، ارزش (value) را وارد کنید. در پایان سفارش خرید یا فروش را ثبت کنید.

آموزش اسپات مون ایکس بی تی

جمع‌بندی

صرافی MoonXBT یک پلتفرم معاملاتی ساده، راحت و کاربرپسند است، به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. اگرچه این صرافی به تازگی راه‌اندازی شده است، اما تعدادی از ویژگی‌ها و خدمات پیشرفته را با هزینه کم در مقایسه با سایرین، برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

در این مطلب معاملات اسپات MoonXBT را با جزئیات بیشتر بررسی کردیم. امیدواریم این مقاله بتواند به خوانندگان کمک کند تا اگر قصد انجام معاملات اسپات در این پلتفرم را دارند، بدون هیچ مشکلی آن را پیش ببرند. برای ثبت نام در این صرافی می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

سوالات متداول

پلتفرم MoonXBT چقدر ایمن است؟

پلتفرم MoonXBT امن است! حتی اگر سایت از کار بیفتد، کاربران همچنان به دارایی‌های ذخیره شده خود در بلاک چین دسترسی خواهند داشت. این به کاربران یک تجربه معاملاتی امن، خصوصی و قابل اعتماد، بدون دستکاری ارائه می‌دهد.

آیا MoonXBT یک پلتفرم قانونی است؟

MoonXBT یک صرافی جدید کریپتو است که نوید ارائه معاملات با کیفیت بالا را در بازار کریپتو می‌دهد. این پلتفرم به کاربران خود ضمانت صد درصدی می دهد که وجوه آنها از دستکاری در امان خواهد بود و یک رابط کاربری آسان برای آنها فراهم می کند. MoonXBT به معامله‌گران حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا از طریق ویژگی‌هایی مانند کپی تریدینگ و سوشال تریدینگ به یک اینفلوئنسر تبدیل شوند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان