تریدر مطرح: برای جلوگیری از سقوط قیمت، بیت کوین باید سطح 21900 دلاری را حفظ کند

خانهاخبارتریدر مطرح: برای...

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین پس از ریزش در روزهای گذشته در سطح 22000 دلاری با حمایت رو به رو شد و به نظر خریداران قصد دارند کندل هفتگی را مثبت ببندند. داده های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که قیمت پس از سقوط تا سطح 21900 دلاری دوباره با رشد همراه شد و به 23000 دلار رسید. بیت کوین در یک محدوده ثابت و نزدیک به خط روند بلند مدت معامله شد که چندی پیش تحلیلگران از اهمیت آن صحبت کرده بودند.

نمودار 1 ساعته بیت کوین
نمودار 1 ساعته بیت کوین

این سطح خنثی شامل دو میانگین متحرک 50 روزه و 200 هفته ای نیز می‌شد که دومی یکی از مهم ترین حمایت های بیت کوین در بازارهای نزولی بوده اما در ماه مه امسال شکسته شد و به عنوان مقاومت ایفای نقش کرد. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، میانگین 50 روزه و هفتگی به ترتیب در محدوده 22730 و 22690 دلاری قرار دارند.

- Advertisement -

کریپتو ملانی، یکی از تحلیلگرهای بازار در این باره گفت که احساس می‌کنم روند صعودی است چرا که بیت کوین موفق شده میانگین متحرک 13 روزه و سطح 21900 دلاری را حفظ کند. وی در ادامه افزود:

«فکر می‌کنم کندل هفتگی در محدوده 22500 دلاری بسته شود و برای هفته جدید ابتدا شاهد ریزش بیشتر بیت کوین تا سطح 21000 دلاری و 21600 دلاری باشیم و بعد از آن در روزهای آتی یک الگوی پرچم صعودی تشکیل شود.»

نمودار روزانه BTC
نمودار روزانه BTC

جیبون، یکی دیگر از تحلیلگرهای بازار، ناحیه بسته شدن کندل هفتگی را بسیار پر اهمیت دانست. وی در این باره گفت که از نظرش دو سطح 21944 دلاری و 22401 دلاری را می‌توان به عنوان ناحیه های بد و خوب برای بسته شدن این کندل معرفی کرد. گفتنی است که جیبون هفته گذشته نیز هشدار داده بود که بسنته شدن این کندل در ناحیه نزولی، باعث سقوط بیت کوین در روزها و هفته های آتی تا سطح 12000 دلار خواهد شد. در سناریو برعکس آن نیز وی معتقد است که بیت کوین توانایی رشد تا 40000 دلار را دارد.

مطلب مفید: وب 3 (Web 3.0) چیست؟ با قابلیت های نسل سوم وب آشنا شوید

نمودار هفتگی بیت کوین
نمودار هفتگی بیت کوین

اتریوم و کاردانو رهبر آلت کوین ها هستند

در رابطه با آلت کوین ها نیز باید گفت که در آستانه بسته شدن کندل های هفتگی، دو ارز کاردانو و اتریوم با موفقیت ریزش به سمت کف های پایین تر را پس زدند و با رشد همراه شدند.

نمودار 1 ساعته ETH
نمودار 1 ساعته اتریوم

اتریوم در یک روز حدود 1600 دلار با افزایش قیمت همراه شد و کاردانو نیز با نمایش بهترین عملکرد خود از تاریخ 12 ژوئن تاکنون به نزدیکی اوج 0.548 دلاری رسید.

نمودار 1 ساعته کاردانو
نمودار 1 ساعته کاردانو

در رابطه با حرکت اتریوم، تحلیلگران بسیاری به اهمیت سطح 1530 دلاری که اوج قیمتی سال 2018 است، پرداختند. این سطح در گذشته تبدیل به یک مقاومت مهم برای اتریوم شده بود و پس از ریزش های چند ماه گذشته، در ماه ژوئن دوباره نقش مقاومتی به خود گرفت.

توییت وایت واکر درباره اتریوم

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان