بنیاد لونا: جبران خسارت هولدرهای متضرر فعلا امکان‌پذیر نیست

خانهاخباربنیاد لونا: جبران...

آنچه می‌خوانید...

بنیاد لونا (LFG)، سازمان متمرکز بر توسعه اکوسیستم پروژه ترا اعلام کرد با توجه به وضعیت کنونی، فعلا نمی‌تواند جدول زمانی برای توزیع توکن‌های جدید به منظور جبران خسارت هولدرهای متضرر لونا ناشی از سقوط استیبل کوین ترا ارائه کند.

LFG دو روز پیش در رشته توییتی اعلام کرد به دلیل دعوی قضایی که با آن درگیر است، فعلا نمی‌تواند با توزیع توکن‌های جدید، خسارت هولدرهای ضرر کرده را جبران کند. ترا قرار بود از ذخایر بنیاد لونا برای جبران خسارت هولدرهای متضرر به خصوص هولدرهای کوچک استیبل کوین  TUSD استفاده کند. ذخایر این بنیاد پیش از رکود بازار در ماه مه، از 4 میلیارد دلار فراتر رفته بود اما اکنون، به حدود 105 میلیون دلار کاهش یافته است.

- Advertisement -

بنیاد لونا در این رابطه گفت:

توزیع توکن‌ها در حال حاضر ممکن نیست. در حالی که این مسئله موضوع مهمی است اما نمی‌توان جدول زمانی برای آن تعیین کرد. ما از دفاع کردن برای پیگیری برنامه‌های اولیه خود دست نخواهیم کشید و افرادی که منتظر هستند، از تحولات جدید آگاه خواهند شد.

اطلاعیه بنیاد لونا در رابطه با جبران خسارت هولدرهای متضرر با واکنش شدید کاربران مواجه شد و بسیاری از این بنیاد به دلیل عدم ارائه روشی سریع برای بازگردانی سرمایه از دست رفته سرمایه‌گذاران و نقش دو کوان در سقوط پروژه انتقاد کردند.

کاربری با نام SvNem26 در این رابطه گفت:

اگر شماها می‌خواستید این کار را انجام دهید، آن را مدت‌ها پیش‌تر از دعوی حقوقی خود انجام می‌دادید. شما زمان کافی داشتید، با این حال، دو کوان این زمان را به سرزنش کردن صرافی‌های رمزارز به خاطر ارائه نکردن داده‌های کافی سپری کرد.

مقامات دولت کره جنوبی به دنبال سقوط پروژه ترا، پرونده‌ای را بر علیه این پروژه و بنیانگذاران آن آغاز کردند. در ماه سپتامبر (شهریور)، دادگاهی در این کشور حکم بازداشت کوان، بنیانگذار ترا را صادر کرد و پس از آن نام او به فهرست قرمز اینترپل اضافه شد. در زمان نگارش این خبر، کوان هنوز دستگیر نشده و مکان زندگی وی نامشخص است. با این حال، وی در توییتر مدعی است هیچ تلاشی برای پنهان شدن نمی‌کند.

نظر شما در رابطه با توضیحات بنیاد لونا در رابطه با جبران خسارت هولدرهای متضرر چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان