تیم حقوقی ترا با این شبکه قطع همکاری کرد

خانهاخبارتیم حقوقی ترا...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: به نظر می‌رسد اتفاقات پیرامون شرکت ترا فرم لبز، توسعه دهنده بلاک چین ترا تمامی ندارد، چرا که اخیرا تغییراتی در تیم حقوقی شرکت توجهات جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است. بنابر پروفایل های لینکدین، مارک گولدیش، مشاور حقوقی، نوح اکسلر مدیر بخش قضایی و مشاور قانون گذاری ترا و همچنین لاورنس فلوریو، مشاور شرکت همگی فعالیت خود در این مجموعه را از ماه مه 2022 متوقف کرده‌اند.

تغییر در وضعیت کاری سه عضو تیم حقوقی ترا فرم لبز پس از آن صورت گرفته است که قیمت لونا در پی نوسانات شدید قیمتی به 0.00 دلار در تنها دو هفته رسید، تتر برای مدتی ثبات خود را از دست داد و استیبل کوین UST ریزش قیمت 88 درصدی را تجربه کرد.

- Advertisement -

دو کوان، هم‌بنیانگذار ترا روز چهارشنبه طرح پیشنهادی مبنی بر نجات پروژه را عنوان کرد که بنابر آن تیم شرکت قصد دارند بیشتر از حد معمول UST مینت کنند. در پی نوسانات شدید قیمتی اعتبارسنج های شبکه دو بار فعالیت خود را به حالت تعویق درآوردند. علاوه بر آن، کوان کمی بعد از کاربران خواست تا درباره فورک شبکه ترا به منظور حفظ اکوسیستم رای گیری کنند.

گفتنی است که حتی قبل از قطع ارتباط مشاوران و وکلای حقوقی با تیم ترا، کاربران کریپتویی بسیاری با زیان های سنگین مواجه شدند و از کوان شکایت به عمل آوردند. برخی دلیل احتمالی خروج اعضای تیم حقوقی را نتیجه یک دوراهی اخلاقی دانستند که از ترا دفاع کنند یا بیشتر نگران دریافت حقوق خود باشند.

مطلب مفید: اوپن نتورک (TON) چیست؟ چه آینده‌ای پیشِ روی توکن تلگرام است؟

توییت درباره خروج تیم حقوقی ترا

مشخص نیست که آیا خروج اعضای تیم حقوقی به دلیل سقوط لونا و UST بوده است یا خیر. اما باید توجه داشت که در حوزه کریپتو این اولین باری نیست که اعضای یک پروژه کشتی در حال غرق شدن را ترک می‌کنند. در دسامبر 2021، جوزف دیلانگ، مدیر فنی سوشی سواپ کارکرد صرافی غیرمتمرکز را هرج و مرج عنوان کرد و از پروژه جدا شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان