شبکه آزمایشی ژی جیانگ اتریوم امروز راه اندازی خواهد شد

خانهاخبارشبکه آزمایشی ژی...

آنچه می‌خوانید...

بنا بر پست رسمی پاریتوش جایانتی، توسعه‌دهنده شبکه اتریوم، شبکه آزمایشی برداشت عمومی ژی جیانگ (Zhejiang) عصر روز 1 فوریه راه‌اندازی خواهد شد. همچنین بر اساس توضیح توسعه‌دهندگان، شش روز پس از این شبکه، شبکه‌های آزمایشی شانگهای و کاپلا نیز در ایپاک 1350 فعال خواهند شد.

راه اندازی شبکه آزمایشی ژی جیانگ

به نقل از کوین تلگراف و جایانتی، راه‌اندازی این شبکه آزمایشی فرصت عالی برای تمامی کاربران است تا بتوانند نحوه استفاده، نمایش و جمع‌آوری اطلاعات برداشت از شبکه را آزمایش کنند. بنا بر داده‌ها، کاربران می‌توانند اعتبار 0x00 را به 0x01 تبدیل و یک آدرس برداشت را تنظیم کنند. همچنین می‌توانند برداشت‌های جزئی و برداشت‌های کامل را با خروج از اعتبارسنجی خود آزمایش کنند.

- Advertisement -

به‌روزرسانی شانگهای زمانی که به‌طور کامل در شبکه اتریوم اجرایی شود به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های استیک شده و پاداش‌های خود را برداشت کنند. از زمان موفقیت به‌روزرسانی مرج در سپتامبر 2022، کاربران مشغول استیک کردن اتریوم‌های خود در این شبکه گواه سپرده‌گذاری بوده‌اند. با این حال سرمایه‌های آنها در اتریوم قفل شده و منتظر پچ جدیدی برای دسترسی به آنها هستند.

بر اساس توضیحات بارناباس بوسا، یکی دیگر از توسعه‌دهندگان اتریوم، شبکه آزمایشی ژی جیانگ اولین شبکه آزمایشی عمومی خواهد بود که پس از مرج راه‌اندازی می‌شود. باوجودآنکه این شبکه در فاز بتا به سر می‌برد اما کد منبع کامل برداشت از اتریوم در وب‌سایت این شبکه منتشر شده است.

مطلب مفید: افزایش تقاضا و شورت اسکوییز (Short Squeez)؛ تحلیل آنچین شماره ۵۳ (۱۱ بهمن ۱۴۰۱)

توییت بوسا

باید اشاره داشت که توسعه‌دهندگان اتریوم ماه مارس 2023 را برای هارد فورک شانگهای در نظر گرفته‌اند. علاوه بر آن، شبکه آزمایشی ژی جیانگ تمامی پروتکل‌های بهبود اتریوم که در شبکه شانگهای شاهد آنها خواهیم بود را نیز در خود جای‌داده است.

پس از شانگهای، به‌روزرسانی بعدی اتریوم بر اساس نقشه راه، EIP-4844 است که انتظار می‌رود در ماه مه یا ژوئن امسال راه منتشر شود. کارشناسان انتظار دارند که این به‌روزرسانی بتواند مقیاس‌پذیری رول آپ‌های لایه دو اتریوم را تا 100 برابر افزایش دهد و کارمزدهای آنها را نیز کاهش دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان