کپی ترید بینگ ایکس (BingX)؛ از صفر تا صد!

خانهآموزش هاکپی ترید بینگ...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

کپی ترید بینگ ایکس یکی از ویژگی‌هایی است که این صرافی را برای کاربران تازه‌وارد جذاب کرده است. البته این ویژگی مختص تازه کاران نیست؛ چرا که کاربران حرفه‌ای نیز گاها وقت کافی برای تجزیه و تحلیل کامل بازار را ندارند. در این شرایط کپی ترید به کمک کاربران می‌آید و به آنها اجازه می‌دهد بدون تجربه عجیب و غریب یا صرف وقت طولانی، ترید کنند.

- Advertisement -
spot_img

کپی ترید چیست؟

قبل از بررسی کپی ترید بینگ ایکس باید با مفهوم کپی تریدینگ آشنا شویم. کپی ترید یکی از استراتژی‌های فعالیت در بازار کریپتو است که به شما اجازه می‌دهد معاملات دیگر کاربران را کپی و اجرا کنید. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید به کمک کپی ترید از نتیجه تجزیه و تحلیل دیگران برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

- Advertisement -
کپی ترید چیست؟

کپی ترید شما را از بند فرایندهای خسته کننده تجزیه و تحلیل رها می‌کند. علاوه بر این به شما اجازه می‌دهد بدون دانش تخصصی نسبت به استراتژی‌های بازار و تحلیل نمودارهای خسته کننده بتوانید کسب درآمد کنید. با این همه نباید از این نکته نیز غافل شویم که حتی در کپی ترید نیز باید دانش سطحی داشت تا بتوان الگوی خوبی برای کپی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین پلتفرم‌های کپی تریدینگ کدامند ؟

چرا کپی ترید بینگ ایکس

چرا کپی ترید بینگ ایکس

وقتی از کپی ترید حرف می‌زنیم باید به این مسئله دقت کنیم که نمی‌توان در هر پلتفرمی به سراغ این سبک معاملات رفت. در واقع صرافی برای کپی ترید مناسب است که شبکه اجتماعی قدرتمندی برای معامله‌گرانش ایجاد کرده باشد. رابط کاربری، گواهینامه‌ها و پیروی از قوانین دیگر مواردی هستند که باید به نگام انتخاب یک صرافی مناسب برای کپی ترید به آنها دقت کرد.

بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که تمامی این ویژگی‌ها را در کنار هم دارد. بینگ ایکس شبکه اجتماعی بسیار قدرتمندی برای کاربران خود ایجاد کرده است که به آنها اجازه می‌دهد با یکدیگر تعامل داشته باشند. همین شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهد معاملات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، دنبال کننده جذب کنند و از این مسیر درآمد داشته باشند.

ثبت نام و شروع کپی ترید در BingX

ثبت نام و شروع کپی ترید در BingX

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس کار سختی نیست و کاربران می‌توانند خیلی راحت و بدون دغدغه در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنند. برای احراز هویت در این صرافی نیز به مدارک عجیب غریبی نیاز نخواهید داشت و می‌توانید با ارائه کارت ملی نیز در این صرافی احراز هویت کنید. برای ثبت نام کافی است روی دکمه Register در سمت راست بخش بالایی سایت کلیک کنید.

صفحه جدیدی پیش روی شما باز می‌شود و از شما می‌خواهد اطلاعات خود اعم از ایمیل و نام کاربری را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات، از شما درخواست می‌شود ایمیل خود را تایید کنید. برای این کار کافی است صندوق دریافتی‌های خود را چک کنید، ایمیل بینگ ایکس را بیابید و روی لینک آن کلیک کنید. تبریک حساب شما تایید شده و می‌توانید از کپی ترید بینگ ایکس استفاده کنید. بعد از احراز هویت دسترسی شما به خدمات این صرافی بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: فیوچرز صرافی BingX؛ از صفر تا صد!

کپی ترید را شروع کنید!

همانطور که جلوتر هم به آن اشاره کردیم، کپی ترید یکی از پررنگ‌ترین ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس است. برای انجام کپی ترید کافی است به برگه Copy trade بروید و پنل کپی ترید را باز کنید. در این صفحه با لیست معامله‌گران و معاملاتی که انجام داده‌اند رو به رو خواهید شد. می‌توانید با بررسی این معاملات و انتخاب هر کدام از آنها، کل معامله را کپی کنید.

شبکه اجتماعی بینگ ایکس به شکلی طراحی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد دنبال کننده جذب کنند، معاملات خود را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. البته یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با BingX امکان کسب درآمد از همین شبکه اجتماعی است. الگوهای کپی ترید بابت افرادی که معاملات خود را از آنها کپی می‌کنند سود دریافت می‌کنند.

ریسک‌های کپی ترید بینگ ایکس

ریسک‌های کپی ترید بینگ ایکس

بخواهید یا نخواهید معاملات بازار ارزهای دیجیتال همیشه با ریسک همراه‌اند. کپی ترید نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه ریسک بیشتری نیز با خود به همراه دارد. در هر صورت این شما هستید که باید این ریسک‌ها را بپذیرید و با تجزیه تحلیل نسبی بازار بهترین معامله را برای کپی کردن انتخاب کنید. البته اینکه قابلیت کنترل بودجه اولیه را نیز دارید به شما کمک می‌کند این ریسک‌ها را به حداقل برسانید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید این است دکه در کپی ترید پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید حرف اول را می‌زند. اگر پلتفرم کارآمد و پویایی برای معاملات خود استفاده کنید ریسک کپی کردن معاملات ضعیف را به حداقل می‌رسانید. چطور؟ یک شبکه اجتماعی پویا که معامله‌گران بسیاری در آن فعالیت می‌کنند به کاربران دایره وسیع‌تری برای انتخاب می‌دهد. علاوه بر این، این اتفاق به صورت خودکار باعث نمایان شدن معامله‌گران برتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی BING X؛ ثبت نام، واریز و برداشت وجه

مراحل انجام کپی ترید بینگ ایکس

همانطور که قبل‌تر نیز به آن اشاره کردیم، کپی تریدینگ کار سختی نیست اما به دقت و توجه نیاز دارد. شما به عنوان سرمایه گذاری که قصد ندارد به صورت مستقیم وارد بازار شود باید پلتفرمی مثل BingX را انتخاب کنید و به نکات مربوط به کپی تریدینگ دقت داشته باشید. برای انجام کپی ترید باید سرمعامله‌گر خوبی پیدا کنید.

پیدا کردن سرمعامله‌گر

حالاباید سرمعامله‌گر خود را پیدا و حسابش را دنبال کنید. خوشبختانه BingX برای ساده‌تر کردن ماجرا پلتفرمی کاربرپسند طراحی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بین گروه‌ها و دسته‌های مختلف فعال در شبکه به دنبال کپی تریدر مناسب خود بگردند. از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم جذاب می‌توان به مشخص بودن میزان ریسک، سرمایه و درصد موفقیت تریدرها اشاره کرد.

به عنوان مثال، برخی معامله‌گران به عنوان معامله‌گر محافظه کار دسته بندی شده‌اند در حالی که برخی دیگر به عنوان معامله‌گران ریسک پذیر به مخاطب معرفی می‌شوند. این دسته بندی به معامله‌گران کمک می‌کند راحت‌تر معامله‌گری که در نظر دارند را انتخاب کنند. پیشنهاد ما برای شروع، کپی معامله از معامله‌گرانی است که ریسک پایین‌تری دارند.

کلام آخر

کپی ترید بینگ ایکس یکی بزگترین مزیت‌های این صرافی است. وجود یک پلتفرم معاملاتی کاربردی که به صورت یک شبکه اجتماعی طراحی شده است به کاربران اجازه می‌دهد نهایت استفاده را از استراتژی‌های کپی ترید ببرند. مسئله بسیار مهم در کپی تریدینگ که نباید آن را فراموش کنید، دقت و بررسی دائم بازار و تریدرها است. کپی ترید شاید به تحلیل تکنیکال نیاز نداشته باشد اما به بررسی دقیق شرایط بازار نیاز دارد.

spot_img

4 نظرات

  1. سلام، لطفاً از ضعفهای Bingx هم بگید مثلاً قسمت convert یا تبادل که 15 ارز فقط برای تبادل داره و یکی از مسخره‌ترین صرافیهاست حالا شما برید Bybit رو نگاه کنید تو قسمت تبادل اینقدر ارز داره که میشه به همدیگه تبدیلشون کرد که سرگیجه میگیری. لطفاً برای Bybit هم مقاله بزارید، تشکر

  2. [۵/۵،‏ ۱۵:۵۵] Ata: جناب من توی صرافی bingx دو تریدر رو کپی کردم و متوقف کردم
    ولی وقتی برای بار دوم کپی کردم هیچ پوزیشنی که باز کرده بود برای من کپی نشد
    علتش چیه؟
    [۵/۵،‏ ۲۳:۰۸] Ata: من قبلش معامله گر رو متوقف و دوباره کپی کردم
    فقط همین کارو کردم

  3. سلام
    این صفر تا صد نبودا
    آموزش کپی ترید 0 تا صد بذارید
    مثلا چطوری بفهمیم معامله گران خوب کدوما هستن
    سود جمعی چیه
    سود 30 روز که نوشته چیه
    چطور میتونیم بفهمیم چقدر سود کرده
    بخش ها و پارامترهای مختلف توی خود نرم افزارو بگید
    نمودار ها و قسمت هاشو توضیح بدید
    این چه صفر تا صدی بود😐

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان