بلاک چین کیوتیز (Blockchain Cuties)؛ بازی بامزه‌ها!

خانهمعرفی پروژهبلاک چین کیوتیز...

آنچه می‌خوانید...

بازی‌های بلاک‌ چین برای کسب درآمد و سرگرمی طراحی شده‌اند؛ در واقع همین ترکیب درآمدزایی و سرگرمی است که این بازی‌ها را از دیگر بازی‌های ویدئویی متمایز می‌کند. حالا این ویژگی‌ها با بلاک چین ادغام شده‌اند تا خصوصیات جذاب این بازی‌ها به پله بالاتری ارتقا پیدا کنند. بلاک چین کیوتیز (Blockchain Cuties) یکی از همین بازی‌ها است که در ادامه این مقاله فکت کوینز بررسی خواهیم کرد.

حالا که NFT‌ها به یکی از برجسته‌ترین موضوعات فضای بلاک‌ چین تبدیل شده‌اند، دنیای هنر و ارزهای دیجیتال از همیشه به هم نزدیک‌تر هستند و حالا این امکان را داریم که از این توکن‌های بی همتا برای ذخیره آثار و داده‌های منحصر به فرد استفاده کنیم. دارایی‌هایی که یک مالک دارند و به راحتی قابل خرید و فروش هستند. صنعت بازی‌ سازی نیز به سرعت این فناوری جدید را به کار گرفت و حالا بازی‌های بلاک چینی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. پس در این مقاله همراه ما باشید تا بازی Blockchain Cuties را بررسی کنیم.

- Advertisement -

بازی بلاک چین کیوتیز (Blockchain Cuties) چیست؟

Blockchain Cuties یک بازی در سبک ماجراجویی و مبتنی بر بلاک چین است. بازیکنان این بازی با یک سری آواتارهای حیوانات واقعی با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند و به ماجراجویی مشغول شوند. حیواناتی مانند توله سگ، توله خرس، مارمولک و گربه از دسته حیواناتی هستند که می‌توانید در این بازی پیدا کنید.

بلاک چین کیوتیز در کیوتیلند (Cutieland) اتفاق می‌افتد. سرزمینی که باید در آن به جمع آوری و پرورش کیوتی (Cuties) مشغول شوید، آنها را مسلح کنید و از آنها برای به پایان رساندن چالش‌ها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این بازی، مالکیت 100% بازیکنان بر تمام دارایی‌های بازی است. همه چیز در این بازی تحت مالکیت بازیکن است و می‌تواند هر وقت که تصمیم گرفت آن را به فرد دیگری منتقل کند یا در بازار به فروش برساند.

بلاک چین کیوتیز چیست؟

بازارچه‌ای نیز در داخل بازی وجود دارد که بخش بسیار مهمی از اکوسیستم اقتصادی درون بازی را تشکیل می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با کمک این بازارچه، کلکسیون‌ها و دیگر دارایی‌های خود را در بلاکچین‌های EOS، TRON، NEO و Ethereum معامله کنند. البته اکثر دارایی‌هایی که درون بازی وجود دارند در خود بازی به دست می‌آیند؛ با این حال کاربران علاقه دارند در بازارچه فعالیت کنند. کاربران در اولین قدم خود می‌توانند به بازارچه درون بازی سر بزنند و اولین بامزه (Cutie) خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل بازی دیفای کینگدامز (DeFi Kingdoms)

بامزه‌ها یا Cuties در بازی بلاک چین کیوتیز چه موجوداتی هستند؟

کیوتیز حیوانات متنوعی هستند که در دنیای واقعی ما هم وجود دارند. بازیکنان می‌توانند بین این حیوانات، حیوان مورد علاقه خود را پیدا کنند. در واقع دست بازیکن برای شخصی سازی تا حد بسیار زیادی باز است و بلاک چین کیوتیز بازیکنان را به چند ویژگی یا آواتار خاص محدود نمی‌کند. ابزارهایی نیز در بازی وجود دارند که به کاربران امکان می‌دهند حیوانات خانگی خود را ارتقا دهند و آنها را تجهیز کنند.

نژادهای مختلف در بلاک چین کیوتیز

بالاتر هم گفتیم که بامزه‌ها یا همان Cuties انواع گونه‌های مختلفی دارند. علاوه بر این بامزه‌ها در دو نژاد معمولی و نجیب در بازی وجود دارند. در ادامه به سراغ گونه‌های مختلفی بازی خواهیم رفت تا ببینیم چه گزینه‌هایی برای انتخاب داریم.

بامزه‌ها یا Cuties را بشناسید

بیشتر بخوانید: NFT پابجی (PUBG) چیست؟ چطور در بازی PUBG توکن به‌دست بیاوریم؟

گربه‌ها

همه ما گربه‌ها را به عنوان موجودات مستقلی می‌شناسیم که کارهای خود را به شکلی انجام می‌دهند که شبیه هیچ حیوان دیگری نیست. گربه‌های بامزه 4% شانس بیشتری در ماجراجویی‌های خود دارند.

سگ‌ها

سگ‌ها در دنیای واقعی حیوانات وفاداری هستند که شما را به دردسر نمی‌اندازند. این حیوانات در ماجراجویی‌های خود +2 قدرت دفاع دریافت می‌کنند و شما را با نهایت توان همراهی می‌کنند.

خرس‌ها

خرس‌ها دیگر حیواناتی هستند که می‌توانید در بازی به عنوان همراه انتخاب کنید. این موجودات قوی و ترسناک در مبارزه خود را نشان می‌دهند. خرس‌ها در ماجراجویی‌هایشان +2 قدرت حمله دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی دیسنترالند (Decentraland)

مارمولک‌ها

مارمولک‌ها نوادگان اژدهایان هوشمند باستانی هستند. این حیوانات تاکتیکی عمل می‌کنند و بدون برنامه قبلی کاری انجام نمی‌دهند. همین ویژگی‌ها است که باعث می‌شود مارمولک‌ها +1 قدرت حمله و +1 قدرت دفاع دریافت کنند.

روباه‌ها

روباه‌ها حیواناتی زیبا، سریع و چابک هستند که تا جای ممکن حملات دیگر حیوانات را دفع و از درگیری دوری می‌کنند. روباه‌های بلاک چین کیوتیز به لطف همین ویژگی‌های خود +4% قدرت دفع حمله دریافت می‌کنند.

جوجه تیغی

جوجه تیغی‌ها از تمام دارایی‌های خود به خوبی استفاده می‌کنند. این حیوانات با تیغ‌هایی که بر پشت خود دارند به دشمنان حمله می‌کنند و آنها را از پا می‌اندازند.این حیوانات جذب +1 قدرت حمله و +15% شانس ماجراجویی دریافت می‌کنند.

خوک‌ها

خوک‌ها به خوش شانسی‌شان شهرت دارند چرا که بدون تنبیه بدترین کارها را نیز پیش می‌برند. این حیوانات کوچک، کنجکاو و ماجراجو +2% شانس ماجراجویی بیشتر و 15% درصد شانس دریافت جایزه‌های بهتر دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بازی برای مرگ (Play To Die)؛ سبک جدید بازی‌ در دنیای متاورس

سبک بازی بلاک چین کیوتیز

سبک بازی Blockchain Cuties ماجراجویی و مبارزه‌های چند نفری است. بازیکنان در سرزمین کیوتلند(Cutieland) به تقویت حیوان انتخابی خود خواهند پرداخت تا بتوانند با آنها به ماجراجویی و مبارزه بپردازند. بازیکنان باید حواس خود را جمع کنند تا آواتارهای خود را با توجه به ماجراجویی یا مبارزه‌شان مجهز کنند.

سبک بازی بلاک چین کیوتیز

نبردهای پرتاپ تاس نیز از بخش‌های جذاب این بازی محسوب می‌شوند. بازیکنان در این نبردها مهارت‌های جنگی، انعطاف پذیری و قدرت نقشه خوانی خود را به نمایش می‌گذارند. نهایتا پیروز میدان در این بازی‌ها جوایزی دریافت می‌کند که می‌تواند آنها را در بازار بلاک چین کیوتیز به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) معروف‌ترین بازی کریپتویی

کلام آخر

مالکیت تمام و کمال، نوآوری، آزادی و سرگرمی همگی در کنار هم جمع شده‌اند تا یکی از بامزه‌ترین بازی‌های بلاکچین را بسازند. علاوه بر این موارد، پشتیبانی از سه شبکه بلاک‌چین مختلف یعنی EOS، TRON و Ethereum به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر از همیشه دارایی‌های خود را به فروش برسانند.

 کلام آخر؛ بلاک چین کیوتیز

یک نکته جالب اینکه بازیکنانی که صاحب کیوتیِ Kote هستند، اطلاعات دست اول Cutieland را بدون هزینه اضافی دریافت می‌کنند. Kote اولین کیوتی است که توسط بازی معرفی شد و نماد بلاک چین کیوتیز محسوب می‌شود. از همه اینها بگذریم باید قبل از اتمام مقاله سری به بخش مالی بزنیم.

کیف پول اختصاصی بازی Cute Wallet نام دارد که معاملات داخل بازی را ممکن می‌کند. همچنین با مشارکت صرافی چنجلی (Changely) کاربران به بیش از 80 توکن و ارز دیجیتال دسترسی دارند و می‌توانند توکن‌های ERC-20 را با EOS یا ETH مبادله کنند. نهایتا بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که تمام این پلتفرم توسط کاربران اداره می‌شود و قوانین مهم با نظر کاربران مشخص می‌شود. حالا نوبت شما است! فکر می‌کنید آینده بازی بلاک چین کیوتیز چه خواهد شد؟

سوالات متداول

بازی بلاک چین کیوتیز چیست؟

Blockchain Cuties یک بازی بلاک چینی کلکسیونی جدید ماجراجویانه است که در آن می‌توانید با توله‌ها، مارمولک‌ها، توله‌های خرس، گربه‌ها و دیگر موجودات واقعی و فانتزی بازی کنید. هر آیتم منحصر به فرد است و 100٪ متعلق به شما است. شما می‌توانید آنها را جمع‌آوری کنید، پرورش دهید، مهارت‌های آنها را در نبردها آزمایش کنید، را مسلح کنید و حتی سطح آنها را ارتقا دهید.

یا می‌توان در بازی‌های بلاک چین کسب درآمد کرد؟

در برخی بازی‌ها، بازیکنان برای انجام بازی و رقابت با NFT پاداش می‌گیرند. بازیکنان همچنین می‌توانند آنها را در بازارهای مختلف NFT خریداری کنند. بازیکنانی که NFT دارند، صرف نظر از اینکه چگونه آنها را به دست آورده‌اند، می‌توانند آنها را معامله کنند و سود ببرند. این یکی از ساده‌ترین راه ها برای کسب درآمد با بازی‌های بلاک چین است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان