بهترین ارز دیجیتال جام جهانی قطر ۲۰۲۲

خانهمشاورهبهترین ارز دیجیتال...

آنچه می‌خوانید...

جام جهانی آغاز شده است. هر چهار سال یکبار شاهد این رویداد بزرگ هستیم و امسال قطر میزبان مسابقات خواهد بود. اکنون احتمالاً دارید به این فکر می‌کنید که چرا فکت‌کوینز راجع به جام جهانی پست می‌گذارد؟ فوتبال چه ارتباطی به ارزهای دیجیتال دارد؟ اصلاً ارز دیجیتال جام جهانی چیست؟

خب، حقیقت این است که این دو موضوع خیلی به یکدیگر مرتبط هستند! با پذیرش ارزهای دیجیتال در دنیا، تعداد حامیان کریپتو و نفوذ رمزارزها در امور روزمره به سرعت در حال رشد است، بنابراین جای تعجب نیست که جام جهانی نیز نتواسته از محبوبیت و گسترش ارزهای دیجیتال در امان بماند.

- Advertisement -

در واقع، ارزهای دیجیتالی وجود دارند که انتظار می‌رود در طول جام جهانی شاهد واکنش قیمتی باشند. نام این رمزارزها و دلیل واکنش قیمتی آنها در این بخش ارائه شده است.

۱. الگوراند (Algorand): پلتفرم رسمی بلاک‌ چین فیفا

فیفا با شرکت فناوری بلاک‌چین الگوراند (ALGO) قرارداد حمایت مالی و همکاری فنی امضا کرده است. بر اساس این توافقنامه، الگوراند به پلتفرم رسمی بلاک‌چین فیفا تبدیل خواهد شد و یک کیف پول رسمی با پشتیبانی از بلاک‌چین را ارائه خواهد کرد. طبق قرارداد مربوط به حمایت مالی، الگوراند حامی منطقه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آمریکای شمالی و اروپا و حامی رسمی جام جهانی زنان استرالیا و نیوزلند ۲۰۲۳ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فیفا در آستانه جام جهانی یک بازار NFT در شبکه الگوراند راه‌اندازی می‌کند

به عنوان بخشی از این توافقنامه، الگوراند همچنین به فیفا کمک خواهد کرد تا استراتژی منابع دیجیتال خود را بهبود بخشد و در مقابل فیفا ارائه‌کننده منابع حمایت مالی از جمله تبلیغات گوناگون و قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها خواهد بود.

از آنجایی که جام جهانی معمولاً یکی از پربیننده‌ترین رویدادها در جهان است، توجه بسیاری به سمت الگوراند جلب خواهد شد و این امر قطعا تاثیر مثبتی روی شرکت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: به روزرسانی مهم الگوراند؛ عملکرد شبکه 5 برابر خواهد شد

۲. توکن هواداری چیلیز (CHZ)؛ محبوب‌ترین ارز دیجیتال جام جهانی

چیلیز (CHZ) ارز دیجیتال رسمی پلتفرم socios.com، سازنده توکن‌های هواداری برای بسیاری از باشگاه‌های فوتبال و حتی تیم‌های ملی است.آرژانتین یکی از تیم‌های بزرگ محبوب در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌باشد و اخیراً فدراسیون فوتبال تأیید کرده است که socios.com تا سال ۲۰۲۶ ارائه‌دهنده انحصاری توکن هواداری $ARG خواهد بود.

چیلیز در جام جهانی
Chiliz

طبق گزارش‌ها، فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) و Socios.com برای افزایش تعامل طرفداران با جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲، کوپا آمریکا (Copa América) در سال ۲۰۲۴ و جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۶ با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

بنابراین هرچه آرژانتین بهتر عمل کند، چشمان بیشتری به سمت چیلیز و socios.com معطوف خواهد شد.

۳. کرونوس (CRO): حامی رسمی جام جهانی ۲۰۲۲

فیفا اعلام کرده است که Crypto.com (یا CRO) حامی رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. این شرکت به حامی انحصاری پلتفرم معاملات ارز دیجیتال قطر ۲۰۲۲ تبدیل خواهد شد و از تبلیغات قابل‌توجه بسیاری چه در داخل و چه در خارج از استادیوم‌های مسابقات بهره‌مند خواهد شد.

Crypto.com که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، امروزه به بیش از ۱۰ میلیون مشتری خدمات‌رسانی می‌کند و دارای بیش از ۴۰۰۰ کارمند در سراسر دفاتر خود در قاره آمریکا، اروپا و آسیا می‌باشد. این شرکت که بر پایه امنیت، حریم خصوصی و پیروی از قوانین ساخته شده است، قصد دارد از طریق ارائه خدمات خود، به پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال سرعت بخشد.

کی مداتی (Kay Madati)، مدیر ارشد بازرگانی فیفا اینگونه بیان کرده است که «شرکت Crypto.com در گذشته تعهد خود را نسبت به حمایت از تیم‌ها و لیگ‌های برتر، رویدادهای مهم و مکان‌های نمادین در سراسر جهان نشان داده است و هیچ پلتفرمی نفوذ و تأثیر فرهنگی بیشتری از پلتفرم جهانی فوتبال فیفا وجود ندارد.»

در مجموع، نکته اصلی این است که سه ارز دیجیتال برتر ما برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در ماه‌ آینده در معرض دید زیادی قرار خواهند گرفت. بنابراین هوشمندانه است که حواستان به این رمزارزها باشد.

بیشتر بخوانید: دو توکن برجسته متاورس که سود کلانی نصیبتان میکنند

۴. سورار(Sorare) در جام جهانی

بازی ان‌اف‌تی کارتی سورار(Sorare) پیش از جام جهانی فیفا یک برد بزرگ به دست آورده است. این بازی دیگر به عنوان قمار شناخته نمی‌شود.

سوریر در جام جهانی
Sorare

سورار(Sorare) یک بازی فانتزی مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن کاربران، یک تیم مجازی را با کارت‌های دیجیتال بازیکنان در قالب توکن‌های غیرقابل‌معاوضه(NFT) خریداری، فروش، معامله و مدیریت می‌کنند. در سپتامبر ۲۰۲۱، سورار(Sorare) در دور سرمایه‌گذاری سری ب(Series B) به رهبری تیم سرمایه‌گذاری ویژن که زیرمجموعه سافت‌بنک (SoftBank) می‌باشد، موفق به جمع‌آوری ۶۸۰ میلیون دلار پول شد. طبق آخرین گزارشات، ارزش این شرکت ۴.۳ میلیارد دلار است.

سورار(Sorare) دیگر غیرقانونی نیست

این استارت‌آپ فرانسوی در یک نزاع قانونی با سازمان ANJ بود که باور داشت این بازی فانتزی مبتنی بر ان‌اف‌تی(NFT) باید در دسته غیرقانونی‌ها طبقه‌بندی شود. سورار(Sorare) اینگونه توضیح داد که بازیکنان هرگز کارت های خود (NFT) را از دست نمی‌دهند، بنابراین این بازی نباید به عنوان یک پلتفرم غیرقانونی شناخته شود.

بر اساس گزارشات بدست رسیده، سورار(Sorare) با ANJ به توافق رسیده است. هر دو طرف راه‌حلی ارائه کرده‌اند. این یک برد بزرگ برای سورار(Sorare) بحساب می‌آید زیرا هم‌اکنون می‌تواند از محدودیت‌های مالی بخصوص و قوانین نظارتی مختلفی که برای پلتفرم‌های غیرقانونی تعیین می‌شود رهایی یابد.

نیکلاس جولیا، یکی از بنیانگذاران سورار(Sorare) می‌گوید که «ما به یک توافق موقت با سازمان (ANJ) فرانسه دست پیدا کرده‌ایم که هر دو طرف با آن موافق هستند.»

بیشتر بخوانید: آموزش بازی ایمورتال گیم (Immortal Game)؛ کسب درآمد از شطرنج!

لیونل مسی و پلتفرم سورار(Sorare)

طبق گزارش CNBC، اسطوره فوتبال آرژانتین، لیونل مسی، اوایل این ماه به عنوان سرمایه‌گذار و سفیر تبلیغاتی به سورار(Sorare) پیوست. هدف این همکاری تعیین استانداردهای جدید برای نحوه ارتباط طرفداران با باشگاه‌ها و بازیکنان است.

نیکلاس جولیا اینگونه بیان کرد که «ما معتقدیم مسی به ما کمک خواهد کرد تا استانداردهای جدیدی را در نحوه انجام این کار تعیین کنیم، و مشتاقانه منتظریم تا به‌زودی اطلاعات خود را در خصوص محتوای جدید و تجربیات طرفداران با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.»

بیشتر بخوانید: گیم فای (GameFi) چیست و چه ارتباطی به دیفای دارد؟

۵. ان‌اف‌تی(NFT) کریستیانو رونالدو

بزرگترین رقیب مسی، کریستیانو رونالدو، انتشار مجموعه ان‌اف‌تی(NFT) خود را قبل از آغاز جام جهانی فوتبال اعلام کرد. به گفته بازار ان‌اف‌تی(NFT) بایننس، این مجموعه متعلق به ۱۰۴۸ طرفدار است و حجم معاملات آن ۲۸,۰۰۰ دلار می‌باشد.
ان‌اف‌تی(NFT)های کریستیانو رونالدو دارای مزیت‌های بسیاری هستند. به عنوان مثال، دارندگان ان‌اف‌تی SSR واجد شرایط ملاقات و احوالپرسی مجازی با رونالدو، کالاهای امضا شده و موارد دیگر خواهند بود.

آیا می‌توان به رشد بیشتر ارز دیجیتال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ امیدوار بود، نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول

الگوراند (Algo) چیست؟

الگوراند یک پلتفرم است که قصد دارد روابط اقتصادی فرامرزی را از طریق یک بلاکچین عمومی و بی‌نیاز به مجوز (Permissionless) امکان پذیر سازد. به عبارتی، الگوراند به دنبال اکوسیستم بلاکچینی است که به تمام افراد اجازه مشارکت بدهد.

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست؟

رز دیجیتال چیلیز یا CHZ در سرگرمی‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. CHZ در بلاکچین اتریوم ساخته شده و با عنوان ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Socios.com شناخته می‌شود. سازندگان این ارز تصمیم گرفتند که میان باشگاه‌های مختلف و طرفداران باشگاه‌ها نوعي يكپارچگي به وجود بياورند و آنها را به یکدیگر نزديك كنند.

کرونوس (CRO) چیست؟

CRO توکن بومی پلتفرم Crypto.com است. Crypto.com Chain محصول دیگر وبسایت Crypto.com است. این محصول فرآیند پذیرش جهانی رمز ارزها را سرعت می بخشد و با استفاده از این ابزار افراد کنترل بیشتری بر روی سرمایه خود خواهند داشت و ضمنا می توانند از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان