بنیانگذار ترا طرحی برای احیای این شبکه و توزیع دوباره توکن ارائه داد

خانهاخباربنیانگذار ترا طرحی...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: دو کوان، بنیانگذار ترا فورم لبز، پس از دو روز سکوت طرحی را برای احیای اکوسیستم ترا پس از سقوط تاریخی بهای استیبل کوین الگوریتمی UST و گرداب مرگ ناشی از آن که قیمت توکن لونا را عملا به صفر رساند ارائه کرده است. در رشته توییت دیگری از اینکه اختراع وی باعث ضرر و درد سرمایه‌گذاران شده است اظهار تاسف کرد.

کوان روز جمعه در پستی خاطرنشان کرد جامعه ترا برای حفظ توسعه‌دهندگان و همچنین کاربران باید بلاکچین خود را بازسازی کند. علاوه بر این، در این طرح وی در رابطه با جبران خسارت هولدرهای لونا و UST که هنگام کاهش شدید قیمت نتوانستند توکن‌های خود را به فروش برسانند هم سخن گفته است.

- Advertisement -

بر اساس پیشنهاد کوان، اعتبارسنجان شبکه بایستی یک میلیارد توکن جدید را بین هولدرهای لونا و UST و همچنین برای تامین بودجه برای توسعه در آینده توزیع نمایند. بدین ترتیب، 40% از توکن‌های تازه توزیع‌شده به هولدرهای لونا که پیش از از بین رفتن ارزش دلاری UST آن را نگه می‌داشتند اختصاص خواهد یافت. در زمان ارتقا شبکه جدید، 40% به هولدرهای UST به تناسب توزیع می‌شود. 10% از این توکن‌ها به هولدرهایی که پیش از تعلیق اخیر شبکه توکن در اختیار داشتند تعلق خواهد گرفت 10% باقی‌مانده نیز به استخر توزیع این شبکه وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آکاش نتورک (Akash) چیست ؟ نخستین فضای ابری غیرمتمرکز با منبع باز

ظاهرا کوان امیدی برای بازگشت استیبل کوین UST حتی اگر ارزش دلاری آن مجددا برقرار شود هم ندارد. وی خاطرنشان کرد حتی اگر استیبل کوین UST به یک دلار برسد، با توجه به اتفاقات گسترده اخیر در اکوسیستم ترا، احتمالا هیچ تفاوتی میان کاربران نخواهد کرد چراکه اعتماد به این مدل استیبل کوین برای همیشه از دست رفته است.

وی در این رابطه گفت:

حتی اگر ارزش دلاری پس از اتفاقات اخیر مجددا بازگردد، هولدرهای لونا آنقدری ضرر دیده و لیکوئید شده‌اند که اکوسیستم لازم برای بازسازی این استیبل کوین از این شرایط را نخواهیم داشت.

تصور بر این است که رویکرد توزیع توکن‌ها میان کاربران آنها را به بازسازی این پروژه تشویق کند. کوان در این رابطه گفت:

در حالی که UST بخش اصلی داستان رشد ترا در طول سال گذشته بوده است، اکوسیستم ترا و جامعه آن چیزی است که ارزش حفظ کردن دارد.

لونا در اوایل ماه آوریل به اوج خود رسید و ارزش بازار آن هم از 41 میلیارد دلار فراتر رفت. ارزش بازار استیبل کوین ترا نیز در بالاترین سطح خود به 19 میلیارد دلار رسید. با این حال، به نظر می‌رسد دیگر با اتفاقات اخیر نمی‌توان به UST استیبل کوین گفت چراکه ارزش آن اختلاف بسیار زیادی با دلار آمریکا پیدا کرده است به طوری که روز جمعه به 0.13 دلار رسید.

اگرچه راهی برای بازیابی کامل ارزش بلاکچین ترا وجود ندارد، کوان خاطرنشان کرد طرح توزیع مجدد توکن‌ها باید برای هولدرها، کاربران وفادار و همچنین توسعه‌دهندگان جبران خسارت کند.

پیشنهاد کوان پس از آن منتشر می‌شود که وی دو روز پیش طرحی را برای نجات استیبل کوین ترا ارائه کرد که ظرفیت استخر مینتینگ را افزایش می‌داد. با این حال، آن طرح چندان مورد حمایت جامعه ترا قرار نگرفت و قیمت لونا و UST به کاهش ادامه دادند.

دو کوان: بسیار دلشکسته هستم

ساعاتی پس از انتشار طرح احیای شبکه ترا با توزیع دوباره توکن، کوان در توییت‌های دیگری از درد پیش آمده برای سرمایه‌گذاران اظهار تاسف و ناراحتی کرد.

وی در چند توییت مجزا گفت:

چند روز گذشته را صرف تماس‌های تلفنی با اعضای جامعه ترا، اعم از توسعه‌دهندگان، کارمندان، دوستان، خانواده و … کردم که توسط استیبل کوین UST ویران شده‌اند. من از دردی که اختراعم بر سر همه شما آورده است دلشکسته هستم.

من هنوز هم معتقدم اقتصاد غیرمتمرکز نیازمند پول غیرمتمرکز است، با این حال، واضح است که UST در شکل و شمایل فعلی‌اش آن پول نیست.

نه من و نه هیچ سازمان دیگر مرتبط از این اتفاق هیچ سودی نبرده‌ایم. من در طول بحران لونا و UST خود را به فروش نرساندم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در اصفهان هستید، مجموعه فکت کوینز با ارائه به روزترین آموزش‌ها و تکنیک‌های معاملاتی می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین ریسک و بیشترین اطلاعات وارد این بازار مالی جهانی شوید. فکت کوینز یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در اصفهان است و شما با شرکت در دوره ها می توانید تمامی اطلاعات و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان